20 lis 2019 | Rozwój
Widziałem wiele osób, które miały takie podejście do biznesu. Zwykle przejawiały aktywność, gdy portfel zaczynał świecić pustkami. Dorobiły sobie kilkadziesiąt czy kilkaset złotych i znów odpoczywały. Traktowały biznes jak głodny człowiek rybę. Oczywiście nigdy niczego porządnego nie zbudowały. Co ciekawsze, ci ludzie byli przekonani, że tutaj nie da się nic więcej osiągnąć. Częściowo mieli rację – ich metoda skutecznie wykluczała jakąkolwiek większą możliwość finansową.
12 lis 2019 | Rozwój
W moich rozważaniach dotyczących biznesu MLM przyjrzę się dzisiaj ocenie społecznej tego biznesu. Zastanowię się nad postrzeganiem MLM jako szansy i przeanalizuję wpływ tej oceny na działalność przedsiębiorców pracujących w tej branży.
24 paź 2019 | Rozwój, Strategie
Rynek zmienia się szybciej niż pogoda w górach. Prowadzenie biznesu wymaga więc ciągłego obserwowania tych zmian i reagowania na nie. W MLM przez dziesiątki lat wszystko było proste, można powiedzieć monotonne. Podstawowe czynności biznesowe określaliśmy, posługując się analogią człowieka w łódce.
16 paź 2019 | Rozwój
MLM jest biznesem. To nie jest żadna zabawa małych chłopców i dorosłych dziwaków prowadzona dla zabicia czasu (aczkolwiek można to tak potraktować). To jest biznes, w którym można, a nawet wypada zarobić duże pieniądze i uzyskać dochód pasywny. Oczywiście należy się tego nauczyć, a potem posłużyć się nabytą wiedzą.
1 paź 2019 | Rozwój, Zespół
Odbyłem dziś pouczające spotkanie biznesowe z jedną z moich partnerek. Tak dokładnie to była to konsultacja. Dziewczyna miała trochę pytań, trochę skarg i wątpliwości. Potrzebowała chłodnego spojrzenia fachowca – bo to zawsze pomaga.
25 wrz 2019 | Zespół
Network Marketing jest niezwykłym biznesem. W wielu aspektach różni się drastycznie od typowych biznesów i większość tych różnic znasz doskonale. Brak niewygodnej i ryzykownej inwestycji początkowej, niezatrudnianie ludzi, elastyczność czasowa, to tylko niektóre z nich.
17 wrz 2019 | Strategie
Każdy biznes w zderzeniu z nowymi technologiami ulega zmianom. Przy czym nie ma tu możliwości pozostania w opozycji do wchodzących technologii – trzeba robić to, co robi konkurencja albo liczyć się ze stratą pozycji rynkowej.