2020 – czas rozwoju
To zabawne, o czym dzisiaj napiszę, ale znamy się już jakiś czas, a jednak nie znamy się. Ja nie wiem, kim Ty jesteś, Ty czytasz moje teksty i nie wiesz nic o mnie. Pozwól, że przedstawię się i przeproszę,...Marka osobista w biznesie Network Marketing
Marka osobista to jest to, co ludzie mówią o Tobie, kiedy Cię nie ma w pokoju. Tak mawia Jeff Bezos – założyciel Amazona. Czy marka osobista przydaje się w życiu, w biznesie, a w naszym przypadku w biznesie sieciowym?...Słownik MLM-u
Poniżej zamieszczamy wykaz pojęć, którymi posługujemy się w materiałach zamieszczonych w blogu oraz na grupie Klinika Zdrowego Biznesu Network Marketingu. Prawdopodobnie znasz te pojęcia, a być może w Twoim biznesie używacie innych...Dlaczego ludzie rezygnują i jak temu zapobiegać
Nie wiem, czy czytasz statystyki ruchu w biznesach Network Marketing, ale nawet bez tych statystyk wiesz, że nie każdy wchodzący do biznesu pozostaje w nim. Wiele osób pojawia się, wytrzymuje kilka miesięcy, czy kilka...Jak wybrać firmę – 4 główne wskaźniki
Firm działających w systemie sieciowym są dziesiątki tylko na rynku polskim i tysiące na świecie. Oczywiści każda z nich obiecuje najlepszą możliwość dochodu i wielkie perspektywy. I czasem przychodzi Ci wybierać pomiędzy nimi....Vital signs – wskaźniki życia
Próbujemy w Polsce różnych nazw dla tych wskaźników.Ostatnio przyjęły się „wskaźniki efektywności”. Ciekaw jestem, czy wiesz, co to jest? Przez prawie 30 lat budowania biznesu i w czasie setek, jeżeli nie tysięcy konsultacji, przekonałem się, że zwykle doskonale znają...Czy rynki różnych krajów różnią się między sobą i jak to wpływa na Network Marketing?
Za kilka dni będę dyskutować z rosyjską blogerką na temat różnic pomiędzy rynkiem Rosji i rynkiem Unii Europejskiej. To będzie dyskusja na żywo w przestrzeni Instagramu. Nie będziemy omawiać całego rynku – będziemy zastanawiać się nad różnicami w budowaniu struktur biznesu Network Marketing na wschodzie i zachodzie Europy.
Biznes na chwilę czy na stałe?
Widziałem wiele osób, które miały takie podejście do biznesu. Zwykle przejawiały aktywność, gdy portfel zaczynał świecić pustkami. Dorobiły sobie kilkadziesiąt czy kilkaset złotych i znów odpoczywały. Traktowały biznes jak głodny człowiek rybę. Oczywiście nigdy niczego porządnego nie zbudowały. Co ciekawsze, ci ludzie byli przekonani, że tutaj nie da się nic więcej osiągnąć. Częściowo mieli rację – ich metoda skutecznie wykluczała jakąkolwiek większą możliwość finansową.
Atrakcyjność lub prestiż zawodu
W moich rozważaniach dotyczących biznesu MLM przyjrzę się dzisiaj ocenie społecznej tego biznesu. Zastanowię się nad postrzeganiem MLM jako szansy i przeanalizuję wpływ tej oceny na działalność przedsiębiorców pracujących w tej branży.