Środowisko wzrostu

Środowisko wzrostu

Niezwykły to biznes ten nasz Network Marketing. Z jednej strony wydawać by się mogło, że wszystko jest oczywiste, jest producent, jest produkt, są klienci używający produktu. Produkt wychodzi od producenta, trafia do klienta, który płaci, pojawiają się marże i premie. Wszystko zrozumiałe.

Wprowadzanie partnerów w system

Wprowadzanie partnerów w system

Każdy dojrzały biznes Network Marketing ma wypracowany i unikalny, dopasowany do tego modelu system. Przez system rozumiemy całość metod stosowanych przez zespoły i indywidualnych partnerów przy budowaniu sieci.

Kompetencje budowniczego sieci

Kompetencje budowniczego sieci

Network Marketing to ciekawy biznes. Można się do niego zabierać na różny sposób. Można podejść z dystansem, dozą niepewności, można go robić na chłodno z kalkulatorem w głowie i można z hurraoptymizmem rzucić się na podbój rynku.

Priorytety

Priorytety

Nigdy nie jest tak, że wszystko, co masz do zrobienia, jest tak samo ważne. Ja takiej sytuacji nigdy nie widziałem. Jeżeli jesteś podobny do mnie podobieństwem geograficznym – mieszkasz w Europie, biologicznym – żeby żyć, musisz oddychać i niestety odżywiać się, i gospodarczym – musisz zarabiać pieniądze, żeby mieć za co płacić rachunki – to pewnie, jak i ja masz różne rzeczy do zrobienia – zawsze. Jak to jest w nieeuropejskich krajach, nie wiem – może tam inaczej to działa.

Liderowanie

Liderowanie

O liderowaniu napisano dziesiątki książek, traktowano temat ogólnie, zagłębiano się w szczegóły, rozpatrywano różne sytuacje. Najciekawszym autorem i coachem poruszającym od wielu lat temat liderowania jest John Maxwell. Jego książki to klasyka gatunku, jego mądre frazy publikowane na Facebooku i na Instagramie dają do myślenia i inspirują tysiące liderów.

K.I.S.S. – Keep It Simple Stupid

K.I.S.S. – Keep It Simple Stupid

Keep It Simple Stupid – czyli upraszczaj, nie komplikuj. Zastanawiam się nad fenomenem gadulstwa i komplikowania wszechobecnym w strukturach sieciowych. Widziałem wielokrotnie sytuacje (o innych słyszałem), gdy osoba budująca swoją sieć na spotkaniu z kandydatem dosłownie zasypywała go informacjami. Kandydat aż kurczył się pod lawiną faktów ważnych, bardzo ważnych, ważniejszych od bardzo ważnych i całkiem niepojętych z serii „nie uwierzysz”, którymi raczył go przedsiębiorca.

Audyt biznesu

Audyt biznesu

Audyt – niezależna ocena danej organizacji, systemu, procesu, projektu lub produktu. Przedmiot audytu jest badany pod względem zgodności z określonymi standardami, wzorcami, listami kontrolnymi lub przepisami wewnętrznymi organizacji.

Sesja startowa dla nowych partnerów

Sesja startowa dla nowych partnerów

Chcę zacząć od ważnej uwagi. W biznesie chodzi nie tylko o to, żeby zapisać jak najwięcej nowych partnerów a przez to osiągnąć wzrost liczebności grupy, ale o to, aby utrzymać tych partnerów na zawsze oraz aby uaktywnić ich.

Skąd brać kandydatów?

Skąd brać kandydatów?

Pracując nad rozbudową swojego biznesu NM rozbudowujesz również swoje umiejętności, swoje spojrzenie na problemy, swoją operatywność. Problemy, które na początku wydają się poważnymi przeszkodami, po jakimś czasie okazują się nieistotnymi błahostkami. W fazie...
Drugie spotkanie z kandydatem

Drugie spotkanie z kandydatem

W różnych modelach Network Marketingu różnie to nazywają, ale chodzi o to samo. Otóż zwykle w czasie pierwszego spotkania z kandydatem, w trakcie prezentacji projektu biznesowego pojawiają się w głowie kandydata pytania.