fbpx

Pamiętam z czasów studiów na WAM wyjazdy na poligony. Siedzieliśmy co roku cały lipiec w lasach koło Orzysza. Mieliśmy tam kuchnię polową i indywidualne przybory do spożywania posiłków. Kuchnia była jedna dla wszystkich, przybory każdy miał swoje.

 Oprócz menażki( chyba każdy wie co to takiego) posiadaliśmy cuda wojskowej twórczości okołogastronomicznej – każdy żołnierz posiadał NIEZBĘDNIK.

Ten niezbędnik to była łyżka, nóż i widelec zmyślnie składające się w jedną całość. Widelec i łyżka złożone techniką „na łyżeczkę” wsuwało się rękojeściami w sprytnie uformowaną rękojeść noża, a wszystko razem lądowało w bocznej kieszeni spodni moro.

Bez tego nie było możliwości spożyć posiłek, no chyba że rękoma – ale to niedobry pomysł był. Niezbędnik był po prostu niezbędny w procesie jedzenia.

Mam to często w głowie gdy zastanawiam się nad nowymi osobami wchodzącymi do MLM i startującymi swój przyszły duży, dochodowy biznes.

Można biznes MLM budować byle jak, mając co tydzień nowy, lepszy pomysł. Będzie to jak jedzenie rękoma – ani to eleganckie, ani dające się powielić. To po prostu nie jest dobry pomysł. To droga do pozostania w stanie permanentnego niedożywienia sukcesem.

Każdy networker potrzebuje swojego indywidualnego osobistego niezbędnika. Doświadczone osoby wiedzą o tym, nowi często lekceważą to, nie zdając sobie sprawy z jego wartości.

POTRZEBUJESZ MIEĆ OSOBISTY NIEZBĘDNIK I UMIEĆ PRAWIDŁOWO NIM SIĘ POSŁUGIWAĆ.

Składa się on z więcej niż trzech elementów, przy czym każdy jest tak samo ważny. Pominięcie choćby jednego z nich bardzo utrudnia działania biznesowe i oddala człowieka od sukcesu, jednocześnie prowokując wiele wyzwań.

Przyjrzyj się proszę składnikom niezbędnika i sprawdź czy Twoi partnerzy są w to wyposażeni – Ty na pewno masz to i posługujesz się sprawnie.

NIEZBĘDNIK BUDOWNICZEGO SIECI

1.POWÓD – nasza osobista moc napędowa. Wykorzystana prawidłowo pozwala nam działać nawet w trudnych momentach. LUDZIE NIE MAJĄCY POWODU ABY WALCZYĆ PODDAJĄ SIĘ.

2. SPONSOR/MENTOR– doświadczona osoba z górnej linii, zainteresowana naszym sukcesem. Regularnie konsultujemy z nią nasze rezultaty i strategie.

3. CELE– roczne, kwartalne, miesięczne. Skonsultowane i zapisane w kalendarzu rezultaty biznesowe, które należy osiągnąć w założonym czasie.

4. KALENDARZ– najlepiej duży A4 książkowy. Zapisujemy w nim cele, planujemy działania codzienne, wpisujemy codzienne rezultaty, cytat dnia, powód, błędy i sukcesy dnia. To ważne narzędzie rozwoju osobistego.

5.PROFIL FACEBOOK I KONTO INSTAGRAM – dopasowane do biznesu. Odpowiednio dobrana szata graficzna, zaplanowane jakościowe posty. To sposób komunikacji z rynkiem. To miejsce na stworzenie marki osobistej.

6. GRUPY ZAMKNIĘTE NA FBDLA PARTNERÓW I DLA KLIENTÓW – tutaj możemy w prosty sposób dzielić się wartościową informacją nie wypuszczając jej w rynek do obcych ludzi.

7.MATERIAŁY KOPIUJ/WKLEJ – filmy, piktogramy, analizy przygotowane wcześniej, które możemy wielokrotnie udostępniać naszym kandydatom, klientom, partnerom. Materiały wykonują za nas pracę, nie męczą się, zawierają ciągle tą samą informację.

8. KARTY KONSULTACYJNE, WSKAŹNIKI ROZWOJU – VITAL SIGNS, – te i inne gotowe tabele pozwalają na ocenę prawidłowości rozwoju biznesu. Samo sprawdzanie obrotu i ilości nowych partnerów to za mało.

9. SYSTEM– strategia budowy stabilnego biznesu, w różnych firmach może nieznacznie się różnić. Odpowiada na pytania co, jak, kiedy, z kim? Jest wewnętrzną szkołą osiągania sukcesu. Składa się ze szkoleń, konferencji, konsultacji itd.

10. KSIĄŻKI– spis lektur potrzebnych do rozwoju. To nie tylko spis – te książki należy mieć na własność, czytać, uczyć się z nich i stosować zdobytą wiedzę.

To niewiele i wydaje się nic takiego osobliwego. Zgadzam się – nie ma w tym żadnej oryginalności ani tajemnicy. Osobliwości pojawiają się dopiero wtedy, gdy osoba budująca biznes MLM zaczyna się regularnie i prawidłowo posługiwać swoim osobistym niezbędnikiem.

Sukcesów nam w tym roku!