fbpx

MLM i genetyka w pewnym aspekcie są bardzo zbliżone do siebie.

W genetyce im bardziej różnorodni są rodzice, tym zdrowsze i ładniejsze dziecko się rodzi (statystycznie)

W dawnych czasach, gdy rody królewskie zawierały małżeństwa tylko pomiędzy sobą i praktycznie wszyscy byli krewnymi wszystkich, często pojawiały się wady genetyczne u ich potomstwa, normalnie występujące bardzo rzadko.

MLM jest biznesem, w którym można stosować dowolne strategie. Można zbudować grupę złożoną tylko z lekarzy, tylko ze studentów lub np. tylko z osób z jednego miasta. Nie ma zakazu – to biznes wolnych ludzi.

Budowałem takie grupy, bo to było łatwe i wygodne. Bliski zasięg, podobny sposób myślenia, podobne wykształcenie. Były to albo wesołe grupy, albo bardzo prestiżowe, ale zawsze pojawiał się w nich problem. Tym problemem był słabnący potencjał rozwojowy.

Podobni mentalnością ludzie podobnie reagowali na wyzwania biznesowe, nie potrafili wznieść się ponad swoje nawyki i przekonania, nie byli innowacyjni. Takie grupy nigdy nie rosły do dużych rozmiarów. Ot kilkanaście, w porywach kilkadziesiąt osób.

Grupy złożone z podobnych partnerów przyprowadzały tylko podobnych kandydatów, ograniczając sobie w ten sposób rynek. Chorowały potem na brak rozwoju i różne problemy biznesowe, podobnie jak w/w. rody królewskie na wady genetyczne.

Chcesz mieć wielki biznes MLM? Chcesz stworzyć imperium? Społeczność? A może lepiej społeczeństwo?

Przyjrzyj się społeczeństwom krajów rozwiniętych i silnych ekonomicznie. Co widzisz? Różnorodność!

O to chodzi – biznes ma gigantyczny potencjał, jeżeli w grupach są partnerzy różniący się wszystkim poza jednym wspólnym aspektem. Tym wspólnym aspektem jest ambicja wywołująca chęć zbudowania biznesu do dużych rozmiarów i dochodów.

Najsilniejsze organizacje konsumenckie w MLM na świecie to grupy zawierające osoby w różnym wieku, różnych zawodów i z różnych krajów.

Jak możesz wykorzystać tę wiedzę?

ZNAJDŹ FIRMĘ UMOŻLIWIAJĄCĄ CI DZIAŁANIE NA CAŁYM ŚWIECIE NA JEDEN NUMER.

 Są takie firmy. Znajdź taką, w której jeden numer dostępu umożliwi Ci podpisywanie osób w dowolnym kraju. Czyli mieszkając w Polsce możesz pod siebie podpisywać ludzi z Anglii, pod nich ludzi z Hiszpanii, potem Rumunów i znów kogoś w Polsce,.

Da ci do dostęp do gigantycznego rynku, a co ważniejsze pozwoli na sumowanie w jednej nodze obrotów międzynarodowych.

Podniesie to atrakcyjność Twojego biznesu. Będzie działać motywująco na partnerów. Czy widziałeś jak zapala ludzi informacja o nowym poziomie biznesowym osiągniętym przez ich partnera z dolnej linii w innym kraju? Ja widziałem a Tobie życzę żebyś miał taką okazję w Twoim biznesie

Uwaga: nie wszystkie firmy dają taka możliwość. Czasem działają na wielu rynkach, ale gdy zbudujesz grupy międzynarodowo to ich obroty liczone są oddzielnie – czyli tylko na danym rynku. Pod Anglię nie podpiszesz Polski, a pod to Hiszpanii. To ogranicza Twój potencjał dochodowy.

Wyobraź sobie, ze w Polsce brakuje Ci kilku tysięcy zł do kolejnego awansu, masz te obroty na innym rynku, ale nie możesz tego zsumować. Wyciągnij wnioski.

WPROWADZAJ W JEDNA NOGĘ JEDNEGO POD DRUGIM LUDZI Z WIELU KRAJÓW.

Jeżeli rozumiesz potencjał nie tylko Polski, ale Europy albo całego świata, to dlaczego nie miałbyś go wykorzystać? Dlaczego nie miałbyś działając online znajdować kandydatów z wielu krajów, składać im propozycje biznesową i zapisywać ich do twojej organizacji?

Ci ludzie będą potem rozwijać lokalny rynek. Ty nie musisz tam jeździć. Ty pomagasz im zbudować międzynarodowa nogę, a oni kochają Cię za to.

Praca online pozwala łamać bariery geograficzne i czasowe. Jeżeli masz przygotowane materiały informacyjne w wielu językach (a porządne firmy to mają gotowe) to możesz je używać bez ograniczeń.

Im większą ilość rynków masz w jednej nodze tym większy potencjał takiej nogi.

Zrób to – będziesz zachwycony.

TEORIA POKOLEŃ

Baby boomers  – ur. 1946 1964. Powojenne pokolenie wyżu demograficznego

Pokolenie X –     ur.1965 – 1979

Pokolenie Y –     ur.1980 – 1989

Pokolenie C –     ur. od 1990

Pokolenia te różnią się między sobą doświadczeniem życiowym, apetytem na wspaniałe życie, tempem rozwijania się i podejściem do nowych technologii i sposobów wykorzystania ich.

Ile razy słyszałeś wyświechtany slogan:  ja nie rozumiem ludzi z tego pokolenia?

No nie rozumiesz bo są inni.

To działa w każdą stronę – starsi nie rozumieją młodszych, młodsi śmieją się ze starszych. Witamy we współczesnym świecie.

Ale: ale to zmienia się, gdy osoby z różnych pokoleń chcą zrobić coś wspólnie. Wtedy znajdują metodę porozumienia. Widzą, co je łączy i gdzie mogą się uzupełniać. Tworzą siłę nie do zatrzymania. Oto genetyka biznesowa pokoleń. Oto najbardziej szalony mix strategiczny – to już nie dodawanie potencjału tylko jego mnożenie.

Czy można to wykorzystać w normalnej pracy etatowej albo biznesie tradycyjnym? Raczej nie. Tam panują układy, przesądy, egoizm i licho wie, co jeszcze.

Ale w MLM można! Jak to wykorzystać tutaj?

WPROWADZAJ W GŁĘBOKOŚĆ JEDNEJ NOGI JEDNĄ POD DRUGĄ OSOBY Z RÓŻNYCH POKOLEŃ

Wprowadzaj rodziców, ich dzieci, kolegów ich dzieci, potem rodziców tychże kolegów. Mieszaj pokolenia. Miej biznes dla całych rodzin. Miej w jednej nodze dwudziesto i sześćdziesięciolatków. Wykorzystasz silne strony każdej osoby, doświadczenia, apetyt, umiejętności.

Da Ci to nowa jakość.

A teraz podsumujmy: buduj każdą nogę wielopokoleniowo i wielorynkowo.

Zbudujesz imperium. To będzie biznes setek tysięcy ludzi. Będzie działać 24 godz. na dobę całorocznie. Będzie odporny na regulacje urzędowe jednego kraju, na inflację, na pogodę. Będzie nie z tej ziemi…i tego Ci życzę.